En kısa sürede iyileşir inşallah, ümitli olup, olumsuz düşünmeyin. Geçmiş olsun.

Not: Bazıları, kedi, köpek yada bir kuş için üzülmenin anlamsız olduğunu düşünebilir. Bu konuyu veya herhangi bir üzüntüyü saçma bulabilir. Dünyada ne acılar var diyip, olayı başka yöne çekmek isteyenler olabilir. Böyle kişilerin, hiçbir şeyi sevemediklerini görüyorum. Ne insan, ne hayvan, ne bitki. Umarım sevebilmeyi de öğrenebilirler.