Hocam sokakta kısa şortumla koşturduğum yaşlarımdan beri köpeklerle yaşayan biriyim. Çocuğum gibi seviyorum ve şuan evimde de bakıyorum, sizin halinizi çok iyi anlıyorum.
Evcil hayvanlarımız her ne kadar iyi gözükseler de ve belli etmeseler de (acı dirençleri çok yüksek.) içten içe bu tip hastalıklar gelişiyor ve biz ancak son anda bunun farkına varıyoruz. Bazen geç oluyor, şansımız varsa hayata döndürüyoruz.
Evcil hayvanlarımızı senede 1 kez bile olsa zaman zaman kontrollerine götürmek, gerekirse test, tetkik yaptırmak lazım. Erken teşhis çok önemli.
Çok büyük geçmiş olsun umarım güzel haberler alırız.