Evet terk edildim hocam hem de öyle bir terk edildim ki, akıl sağlığımdan olmaktan son anda kurtuldum. Tek seferde sildim ama işte psikoloji akıl sağlığımdan olduruyordu. 1,5 sene önce yeni birisiyle tanıştım. Şükürler olsun dedim ya Keşke daha önce tanışsaydım dedim. İyi ki terk etmiş yoksa beni zindanda süründürüp devam edecekti. Şimdi ise adeta cennetteyim hocam. Her şerde bir hayır vardır.