Evet varmış... sonradan kendimle çok savaştım neyim yanlış acaba neyim eksik de bunu yaşadım diye... ve baktım ki tek neden işimin olmamasıymış.
Bence sorun sizde değil. Onun için siz hiç olmadınız bence. Aklı da kalbi de ondaydi ..
Her zaman kendinizi sevin gerisi önemli değil