Size başımdan geçen bir olayı Kısaca Anlatmak isterim.
3 Sene birlikte olduğum biri vardı ve bu birliktelik içersinde ilk 2 sene gayet iyiydi her zaman sorar ederdim kendisini hasta olduğunda belki ailesinden fazla düşünüp elimden gelen tüm desteği eksiksiz verirdim sevmek bana göre sadece öpüp koklamak değildir kardeş gibi anneni babanı kısaca aileni korumak gibi sahip çıkmaktır.
Ben aile nedir pek bilmeyen biriyim hayata belki şanslı olarak dünyaya gelmedim şayet hiç önemli değil Sağlığım sıhattim yerinde çok ŞÜKÜR
Ben bu kavramları pek bilmediğim için kendisine de o varlığı sonuna kadar göstermek istedim en azından yanında bir dayanak olayım şayet YANILMIŞIM
Diyeceğim odur ki O kişi bana aslında çok şey öğretti Kimseye güvenmemem gerektiğini bir kez daha anlamış oldum KAFAMA VURA VURA
Anladım ki bu dünyada en değerli şey sensin (KENDİN)
O yüzden geri KALAN HAYATIMI
Kendime ADADIM.
Herkes olduğu yerde mutlu olmaya devam etsin diyorum
RABBİM DARDA ZORDA BIRAKMASIN DAİMA YÜZÜ GÜLSÜN.
HER NE OLURSA OLSUN BELKİ DE BANA ÖĞRETECEK OLAN OYDU.