vioLeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En başından beri aklında o varmış demek ki.. Boşlukta vakit geçirip onunla olduğu an ona gitmiş.
Düşünmeye değmez..
Evet varmış... sonradan kendimle çok savaştım neyim yanlış acaba neyim eksik de bunu yaşadım diye... ve baktım ki tek neden işimin olmamasıymış.