haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parayı alıp hizmeti vermediyse. Hesap sahibi kolay kolay kurtaramaz bana göre.
(Dileğim değil bu yanlış anlamayın. Ne hakimim ne savcı) Görüşümü paylaştım
estafurullah hocam, konuşuyoruz sadece.
karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse durduk yere kimseye banka hesabını kullanma hakkı vermez bence, içerideki arkadaş komisyon karşılığı yada bir çıkar karşılığı hesabına para gelmesine razı olmuştur en iyi ihtimal. Kötü ihtimal ise bizzat kendisi yapmıştır o işi.
hocam komisyon almış olabilir, o konuda pek fikrim yok. konuşma fırsatımızda olmadı birden gerçekleşti herşey. bana söylenen kartını vermiş, bunun üzerinden para alışverişi olmuş. hiçbirşeyine kendisi karışmamış. ama bunu kanıtlayan birşey yok.