haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi hesabı derken R10 hesabımı üstat ?
bluespel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ads hesabını mı vermiş?
banka hesabını hocam, iban üzerinden para çekimini yapmışlar