En çok reklamlarla gelir değil de ticaretlerle veya komisyonlarla gelir elde etmeye bakardım.
Örneğin GET gibi.
Veya R10 mağazası açıp başta R10 tişörtler, bardakları vs. ondan sonra webmasterların işine yarayabilecek pazaryeri yapardım (klavye, mouse, harddisk felan)
Ticarete yönelirdim biraz yani.
Ama böyle de gayet iyi. Çok fazla uğraşma yok, çok fazla dert-tasa yok.

Öbür türlü benim dediğim gibi olursa dert, tasa, şikayet bitmez. Uğraş gerektirir ama kazandırırda.