Konu
R10 Senin Olsaydı ?
01-06-2022, 21:00:13
#1
HMZA101
Hocalarım r10 un sahibi siz olsaydınız ne ekleme yapardınız veya eksik gördüğünüz ne var ?
Merakla bekliyorum yazacaklarınızı .
Teşekkürler Şimdiden ....