Hayırlı olsun hocam. Ben 2014-2015 de samsung u bıraktım. Xiaomi note 6, mi 9 şimdi de mi10t pro kullanıyorum. Yani ortalama her iki senede üst modele geçmişim.

Fiyatına göre iyi duruyor ama oldum olası yenilenmiş cihazlardan uzak duruyorum. 2.el alırım ama onlara pek ısınamadım açıkçası. İşinizi görüyorsa her telefon güzeldir.