İyi olduğunu düşünüyorum. 7-8 ay bekle, dava kapına dayanınca pişman ol. O değil de sizin yüzünüzden insanlar dürüst satıcılar'dan hizmet almıyor. Dolaylı yoldan meslektaşlarının da hakkına girmiş oluyorsun