Önceki yorumum aynen geçerlidir, içinde tüm soruların da cevap buluyor zaten;
Herhangi bir konuya yorum yazarken sizden izin alacak değilim.
Pişkin pişkin parayı alıp hizmet veremediğinizi beyan eden sizsiniz ancak kirli düşüncüleri olan benim öyle mi ?
Perşembenin gelişi Çarşambadan bellidir. İnsanları her ne sebepten olursa olsun mağdur edenler R10 gibi bir platformda ticaret yapmamalıdır.
Yok üye adını bulamamışmış, arkadaşım sem kimi kandırıyorsun hizmet veremediysen ibana iade edersin olur biter.
Umarım o arkadaş seni şikayet etmiştir ki banka aracılığıyla işlem yapıldığı için uzlaşma olmadan hakim karşısına çıkınca anlarsın dediklerimi.