Samimi bir pişmanlık çok güzel bir şey. Belki de o kişi sizi dava etmeseydi siz asla pişman olmaz ve daha fazlasını yapabilirdiniz. Umarım biran önce orta yolu bulur davayı çözersiniz. Ne kadar olur bilemem ama ailenden biri karşı taraf ile veya avukatı ile görüşüp mahkemeden önce orta yolu bulmaya çalışın derim.