eakcabag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kusura bakmayın. Ben kod olarak kullanılabiliyor sanmıştım. Sadece hesaba ozelmis eğer istediginiz kitaplar varsa sepet oluşturup sizin adiniza gonderttirebilirim. 200 TL de 30 TL indirim yapıyormuş.
Hocam hiç önemli değil. Sizin iyi niyetiniz bile yeter. Trendyol'da 200/40 kitap indirimi gördüm oradan sipariş verdim. Sağlık olsun. Baştacısın.