Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Digitürk kullanıyorum detaylı bilgi verirseniz yardımcı olmak isterim.
Sanırım artık kod verilmiyor ancak alınıp kullanılmayan kodlar temmuza kadar geçerliymiş.