zamanında www.herkez.net diye forum sitem vardı @Admin; Coşkun Hocam hatırlar büyük ihtimalle linç ediliyordum sürekli herkez değil herkes diye yazılır ekşi sözlükte söylenmeyen kelime kalmamıştı çoook çektim bu kelimeden çoook.