GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ESXU3'de sorun olmaması lazım. Router olarak kullandığınız sunucu ubuntu mu ?
Router sunucum yok direkt single ip alıp mac ile kullanıyorum