Sata disk için normal bir durum.

Özellikle rastgele ve ufak dosyalarda işlem yapıyorsanız çok düşük yazma okuma hızı ve yüksek gecikme görürsünüz. Diskler raid10 veya raid0 olsaydı bir tık daha iyi performans alınabilirdi ama asla bir ssd-nvme performansı alabilmeniz mümkün değil.

Kopyalama işlemleri yaparken monitör kısmından disk grafiğini seçip diskteki anlık gecikmeyi ms cinsinden görebilirsiniz, 50 ms üstü değerlerin üstüne çıkıldığı anda zaten diskte darboğaz hissedilecektir.