Önce ilgili hastanenin başhekimliğine dilekçe verin, daha sonra
https://sabim.gov.tr 'de bize ulaşın kısmı var, oraya gönderin. 184'ü de arayabilirsiniz. Bir keresinde ben twitterdan hastanede yaşadığım bir durumu yazarak @sagliklicozum (resmi bakanlık hesabıdır) hesabını etiketlemiştim, hemen dönüş yapıp DM'den numara istediler, bu yolu da kullanabilirsiniz.