Hiç-bir yere hocam 2 hafta önce iş yerinde ayağım burkuldu üzerine basamaz hale geldim acile gittim. Doktora durumu anlattım fakat 1 ay kadar öncede ağrı olduğunu belirttim. Bana 1 ay önce ağrı olduysa ben acil de bakamam randevu al ortopediye git dedi. Bi ton dil döküp 1 röntgen çektirdim ki kadının konışması değişikti"işe gitmrmk için iş kazası raporu almaya ittim sanıyordu". Sonrasında ben iş kazası olmadıpına dair belge imzaladım ki iş kazasıydı aksi takdirde röntgen dahi çekmiyordu. Röntgen sonucuna bakıp aa çatlak varmış dedi kısık sesle. Elinde ki kağıtları sekretere verdi o da alçı şu yazıyı takip et dedi. Ayağımda kırık mi var çatlak mi neden alçı alınıyor ne olacak ne kadar kalacak dedim hafta doktor cevap dahi vermedi sekreter kardeşim hafta içi ortopediye git onlar tekrar baksın dedi. 2 gün sonra gittim sabahın köründe odadan girer girmez oo iyi yürüyorsun, çıkartalım alçıyı dedi ağrı var mı ne zaman alçıya alındı nr oldu demedi bile röntgene baktı mi bilmiyorum ki ekstra röntgen de çekmedi. Hemen çıkardı çözüm özel hastanede tabi para varsa günde 140 lira kazanıyorum hem üniversiteye gidiyorum hem part time çalışıyorum ayda bir kez hastaneye gidecek olsam kazandığım para tamamiyle hastaneye gidecek. Sonumuz hiç iyi değil.