Merhaba
Malatya İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezinde Göz ile alakalı özel bölümden randevu aldım ve gittim.
Güneşe çıkınca gözümdeki ağrı için.
Doktor randevu saatine 40 dakika gecikti, buna rağmen yeter ki tedavi olayım sorun değil dedim
ama hiç bir şekilde neden dolayı böyle oluyor tedavi nasıl edilecek gibi sorularıma cevap vermeden iki damla yazdı gönderdi.
Sorularıma sürekli ben nereden bileyim alper bey diyordu. Kağıtta yazan adımı bile okuyamıyor.
Böyle doktor olunuyorsa hepimiz olalım. Bunu nereye şikayet edebilirim?