saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Off-topic sayılmıyo olabilir. Fenerbahçenin şampiyonluk kutlaması gibi oldu. 😁
escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E gene 999 😂
Clasvery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir tane daha eksildi ahahahahha
yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bence siz yazdıkça bilal hocam eskilerden bir mesajınızı siliyor (!)
BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok yahu.
E yine 999 olmuş 😂
Neyse 1.000 Hayırlı olsun, valla fenerin şampiyonluk kutlamasına döndü

Neler oluyor Bilal Abi @BilalBayar;