Off-topic sayılmıyo olabilir. Fenerbahçenin şampiyonluk kutlaması gibi oldu. 😁
Bir tane daha eksildi ahahahahha
Bence siz yazdıkça bilal hocam eskilerden bir mesajınızı siliyor (!)
Yok yahu.
E yine 999 olmuş 😂
Neyse 1.000 Hayırlı olsun, valla fenerin şampiyonluk kutlamasına döndü
Neler oluyor Bilal Abi
@BilalBayar;