Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sabıkan yoksa bişey olacağını zannetmiyorum. Parayı ödersin kapanır yüksek ihtimalle. Kişiyle anlaşmana bağlı durum. 2 3 katı para teklif edersen kabul ederse sorun olmaz. Eğer parayı önemsemeyen biriyse o zaman biraz sıkıntı olabilir. Sabıkana işlemesin dua et bir daha bulaşma. Belli bir süre denetim verirler o süre zarfında suç işlemezsen dava ortadan kalkar. Ben de birini şikayet etmiştim 500tl paramı ve iade ürünü de alıp engellemişti. Şikâyet ettim ama bir şey çıkmadı. Tekrardan vermeyi düşünüyorum. Pişman olman ve bu durumdan korkman iyi bişey.