^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşallah bir daha açılmaz.
Katılıyorum hocam, çok boş konuşuyor. Fakat paylaştıklarını destekliyorum. Bu tür şeyler bu ülkede yeri yok olamaz.