Mail satışında ödemeyi önden alın. Başınız ağrımasın.
3-4 gün sonra ödeme yapacağım diyen konulara yanaşmayın
adam mailin şifresini değiştirip kurtarma ekliyor (veya eklemiyor) satışını yapıyor ödemeyi size öyle yapıyor (oda yaparsa)
ek olarak ticaret yaptığınız her şeyin hukuksal boyutu vardır. Bir avukata sorun. (El emeği ile yapılan işler vergiden muaftır diye hukuksal bir boyut var)
Bu gmail işinin el emeği olarak geçtiğini pek sanmıyorum, sonuç olarak internetten vergisiz para kazanıyoruz. Herhangi bir avukat varsa forumda burada konuyu aydınlatması daha iyi olacaktır. Teşekkürler