Merhabalar geçenlerde açtığım 5000 adet civarı fake gmail hesaplarım çalındı satışını yaptığım adamın telefon numarası vs. var.
Ben hakkımı hukuksal yollar ile arayabilir miyim bu olayın bir legalliği var mı hukukta bir yeri var mı bilmiyorum sonuçta fake sosyal medya hesapları açmak yasak ve satışını yapıyorum, vergisi vs. yok.
Ben savcılığa versem benim de başım yanabilir bu durumdan dolayı adamı şikayet etsem herhangi bir giriş sağlamadan satmıştır zaten hesapları hesaplarda ip'si bile yok, ve versem bile hesapların sorunlu çıktığını söyleyerek şifresini benim değiştirdiğimi söyleyerek yırtabilir ne yapmalıyım bilgisi olan daha önce böyle birşey yaşamış olan var mı?