MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Jahreinler, erlikler hep vardı. Sadece insanların konuşmaya cesareti yoktu. Jahrein ve erliğin yaptığın tek iş gençlerin gözünü açıp, sorgulamasını ve kendi yolunu bulmasını sağlamak.
Gençler hmm..