Jahreinler, erlikler hep vardı. Sadece insanların konuşmaya cesareti yoktu. Jahrein ve erliğin yaptığın tek iş gençlerin gözünü açıp, sorgulamasını ve kendi yolunu bulmasını sağlamak.
Valla bu zamana kadar hiç duymadım isimlerini. Dün bir bugün iki. 2-3 saat önce erlikin bir kaç videosunu izledim market videosu ve çirkin kral videosu anlattığı şeyler mantıklı ama araştırıp söylediklerini teyit etmek lazım