Arkadaşlar artık modem çok eskidi diğer odalardan çekmiyor sorun modemdemi bilmiyorum ama değiştireceğim büyük ihtimalle modemden çünkü modemin olduğu odada wifi çok iyi çekiyor en arka odada çekiyor duruyor baglanti kopmuyor duruyor bende modem alma kararı verdim letgodan aşağıdaki modemin birini 100 TL yede buldum ama guvenemedim sizce alayım mı alıp sinyal gücü farkı gören varmı teşekkürler ikisinin fiyatida 840 TL