Merhaba Arkadaşlar,
Yemek yemeyi aşırı seviyorum . Şu sıralar diyete başladım gibi bir şey

Açlık hissi yaratmayacak beni tok hissettirecek ne gibi şeyler tüketebilirim ? kullanan tavsiyesi olan var mı ?
Nutrex Hawaii Spirulina
bunu araştır hocam zayıfla içinde kullanılıyor bir çok vitamin minarel var içerisinde astronot gıdası diye geçer

ben kullandım ve düzenli kullandığımda yemek yiyemiyordum aşırı tokluk hissi verdi ama eşimde bi tepki olmadı bünye ile alakalıdır değişir ama faydalı bir şey en azından