Merhaba Arkadaşlar,
Yemek yemeyi aşırı seviyorum . Şu sıralar diyete başladım gibi bir şey Açlık hissi yaratmayacak beni tok hissettirecek ne gibi şeyler tüketebilirim ? kullanan tavsiyesi olan var mı ?