shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, r10 üyelik mailinizi asla talep etmiyorum. Hatta elinizden geldiğince boş mail adresine gönderim sağlayabilirsiniz
hocam website 404 hatası veriyor