helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba

r10 uyeliğinde kullandığım maili şuanda kullanamıyoruz farklı bir mail ile temayı alabiliyor muyuz hocam ?
Merhaba, r10 üyelik mailinizi asla talep etmiyorum. Hatta elinizden geldiğince boş mail adresine gönderim sağlayabilirsiniz