Güzel bir tema olmuş ellerinize sağlık.
v2 yi aldım, v3 de güzelmiş, Hocam bu temaları nasıl hazırlıyorsunuz, var mı bir eğitiminiz, eğitiminize katılsak biz de öğrensek ?
Teşekkür ederim. Yakında eğitimi çıkaracağım. Eğitimi izleyenler bu tür güzel tasarımlar hatta daha iyilerini ortaya çıkaracaklar. Aynı zamanda'da satıp gelir elde edecekler : )
Hocam 404 hatası veriyor ilk girmemdede verdi e posta
bossmedya01@gmail.com 🙏 elinize sağlık zbu arada siz bu sporu yapıyorsunuz hocam😂❤️
İndirdim hocam teşekkür ederim 😊
Teşekkürler hocam mail geldi

v2 maili halen gelmedi, yardımcı olur musunuz hocam.
İlginizden dolayı teşekkür ederim