Shelby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan lunc olanlara 9 dolarda olan lunadan airdrop olmayacak mı? Brn mi yanlış biliyorum?
Dağıttılar ya herkese

Bana 1 cent geldi 🤣🤣🤣🤣