kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O eski luna, bizim lunaları luncye çevirdiler çok saçma.
Şuan lunc olanlara 9 dolarda olan lunadan airdrop olmayacak mı? Ben mi yanlış biliyorum?