Daha önce kapataktım 10 gün kala falan pra buldum kapatmadım o zaman uyarı veriyordu. Maaş müşterisiyim üstelik aynı zamanda kredim de var orada. Gece gece şaka gibi bir olay yaşadım
Bankalar Hep böyle hocam Resmî tefeci hakkınızı kesinlikle arayınız