Valla hocam geçen gün 1 ton salatalığı satilmamis çöpe döktürmüsler belediyeye söyleyip halde kalan mali dökuyorlarmıs karışık isler kaç saattir muhabbet ediyorum kafam allak bullak oldu okadar emek verdi borca girdi mali çöpe dökülüyor
R10'da her iş erbabından var hocam. Aradığım her şeyi bulabiliyorum elbet bir kaç kişi bu konuda yardımcı olacaktır.

Umarım geri kalan ürünler çöpe gitmez...