AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hiç anlamadım hocam, elindeki malları satamayanda var aynı malı halden alıp 10 liraya satanda var.
Umarım arkadaşınız bir çözüm yolu bulabilir, Allah yardımcınız olsun hocam üzüldüm...
Bahçede 2 tane domates çıkınca seviniyorum ben onlarca ton ürüne yazık olmasın.
Valla hocam geçen gün 1 ton salatalığı satilmamis çöpe döktürmüsler belediyeye söyleyip halde kalan mali dökuyorlarmıs karışık isler kaç saattir muhabbet ediyorum kafam allak bullak oldu okadar emek verdi borca girdi mali çöpe dökülüyor