Hocam valla bende çiftçi aileden geliyorum inanmazsın ama bu işler bu şekilde benim aklım ermiyor çiftçilik yaptığımız halde zamanında. Babam ben küçükken iyi hatırlıyorum domatesi 10 krstan satamamistı aynı sene domates İstanbul'da 2 TL falandı diye hatırlıyorum çünkü o sene biz 2011 de köyü bırakıp İstanbul'a gelmiştik
Valla hiç anlamadım hocam, elindeki malları satamayanda var aynı malı halden alıp 10 liraya satanda var.
Umarım arkadaşınız bir çözüm yolu bulabilir, Allah yardımcınız olsun hocam üzüldüm...
Bahçede 2 tane domates çıkınca seviniyorum ben onlarca ton ürüne yazık olmasın.