1 ton 300 lira eder hocam geçen pazarda 8 liraydı Ankarada. Yani 38-40kg fiyatına denk geliyor.
Çifçilik yapmadım bilmiyorum ama bir şey vardır ondan dolayı elinde kalıyor olabilir. Vergisi, taşımacılığı vs. Kurtarmıyor olabilir.
Yada birisi halde 20 krş satıyordur, ürünü alanlar ondan alıyordur.
Bu arada dediğin gibi hocam 300 TL 1 tonda 200 TL yakıta gidiyormuş halcinin komisyonu vs derken 50 TL para kalıyor buna 1 ton salataliktan şaka gibi geliyor kulağa ama doğru