Valla 3 saatlik uykuyla 2 haftadır iş kovalıyorum. Siftah yok hala. Sinirim bozuk, su bile alamadım eve ayıptır söylemesi.

Acaba diyorum o 3 saati de uyumadan iş mi kovalasam