Başlıkta belirttiğim gibi arkadaşım Alanya'da. Meyve sebze isi ile ilgileniyor yıllardır bu islerde bu sene çok masraf etti serayı büyüttü vs çok masraf yaptı kazanacam ümidiyle ama gel görelimki benim bu hafta pazardan en ucuz 3 TL ye aldığım salatalığı Alanya'da halde 30 krs a satamadıgını belirtiyor. Sizlerin düşüncesi nedir bu konuda
Alanyada yaşıyorum.30 kuruştan satamıyor muymuş gerçekten ?
Elinde toplam ne kadar varmış öğrenir misiniz ? Komple alalım diyeceğim ama söylediği gerçek değildir.