Başlıkta belirttiğim gibi arkadaşım Alanya'da. Meyve sebze isi ile ilgileniyor yıllardır bu islerde bu sene çok masraf etti serayı büyüttü vs çok masraf yaptı kazanacam ümidiyle ama gel görelimki benim bu hafta pazardan en ucuz 3 TL ye aldığım salatalığı Alanya'da halde 30 krs a satamadıgını belirtiyor. Sizlerin düşüncesi nedir bu konuda

Bu fotoğraf Alanya hali alış fiyatı tabi bu fiyata satabilirsan elinde kalıp çöpe atiliyormus çoğu zaman ürünler geçen gün 30 krs satamayip çöpe dökülmüş ürünleri



Çok fazla yorum geldi ben hepsini alırım bu fiyatlar yalandır vs diye buyrun gelin alın arkadaşlar profilimde whatsap bağlantım mevcut arkadaşım konumunu göndereyim gidin alın burda boşuna boy gösterisi yapmayın lütfen biz yalan söyluyormusuz gibi algı yaratmaya çalışan arkadaşlar var çünkü aramızda