engelleme nedenini diğer konudan hatırlıyorum, "uğraştım ama yapamadım. emeğimin karşılığı olarak parayı göndermedim" demiştiniz. keşke sizi şikayet eden kişiyi tanısam da bu yorumu ona gönderebilsem kanıt niteliğinde dosyasına eklese. onu yazarken kendinizi haklı görüyordunuz ama şimdi iş tersine dönünce fazlasını vereyim olayına dönmüş. korkma hapis cezası almazsın sicilin falan temizse. muhtemelen HAGB olur yada en kötü ihtimalle karşı tarafın zararlarını yasal faiziyle beraber ödersiniz.