Firewall ı devre dışı bırakınca servis aktif oluyormu denermisin. xammp kurup 80 veya 443 portun calışıp calışmadığını kontrol edin. Calışmaz ise panel tarafında ekstra firewall kuralı tanımlanmış olabilir