baserweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım size ben gönderdim hocam ücreti , ödemeyi 196 tl olarak geri iade ettiyseniz parayı gönderen bendim demektir Namussuz benide dolandırdı birde salağa yatıyor şizofren
Evet doğrudur parayı ben gönderdim tekrar, bilerek az attım çünkü komisyon aldı bankam . Nasıl bir olay var işin içinde anlamış değilim çok tuhaf dolandıran dolandırılana 🤗