furkanars0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok geçmiş olsun, r10 daki geçmiş konularına bakarsaniz googladan maşallah derseniz adam prof çıktı 😄
Malesef, onlarca insanlardan ticaret yaptım bu kadar karaktersiz, insan görünümlü mahlukat görmedim. Günlerce uyumadan çalıştığım emeğimi aldı. Umarım bir gün çeker cezasını 🤦♂ Teşekkür ediyorum.