Neden aramızda tutuyorsun hocam? Eğer profili belli ise şikayet açın
kurallarda ve moderatorlerın bır dedıgı var maduriyet yaşanmamıs ıse aranızda ve ticaret olmadıysa bosuna konu acmayın dıye bu yuzden ben karısmıyorum bu konuda sadece yapan arkadas forumda eskı uyelıklı